Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2011

Αντί να την "γιατρέψει", μάλλον τον "κόλλησε"…

Ήμουν φανατικά υπέρμαχος της άποψης ότι οι απαιτήσεις από τον Νίκο Κωστένογλου, σε αυτή τη δεύτερη θητεία του στον πάγκο της ΑΕΚ, πρέπει να είναι πολύ περιορισμένες και συγκεκριμένες.
Αντί να την "γιατρέψει", μάλλον τον "κόλλησε"…
Γράφει ο Μάριος Τριβιζάς.
Διότι το πρόβλημα της ομάδας δεν ήταν ο προπονητής, έστω και αν κάποιοι προσπάθησαν να παρουσιάσουν τον Μανόλο Χιμένεθ ως τον «άχρηστο» που ανέλαβε να χτίσει μια ομάδα κάτω από τις... καλύτερες δυνατές συνθήκες και απέτυχε παταγωδώς στην αποστολή του.
Επίσης, αν και ήμουν αντίθετος στην εν λόγω αλλαγή στην τεχνική ηγεσία της ΑΕΚ (γιατί αποτελεί «δόγμα» για εμένα ότι ο χειρότερος ισπανός προπονητής, είναι καλύτερος από τον κορυφαίο Έλληνα), είχα πιστέψει κι εγώ λίγο μέσα μου ότι ίσως θα κάνει καλό στην ομάδα να παραδώσει τα ηνία της σε ένα «δικό της παιδί», που έχει φορέσει τη φανέλα της και γνωρίζει τι σημαίνει ΑΕΚ.
Διαβάστε όλο το άρθρο στο aek365.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: