Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

Μέσι: «Μακάρι να μείνει ο Γκουαρντιόλα…»

Μέσι: «Μακάρι να μείνει ο Γκουαρντιόλα…»
Ο Λιονέλ Μέσι δεν το συζητά καν και θέλει την παραμονή του Πεπ Γκουαρντιόλα στον πάγκο της Μπαρτσελόνα. Ο Καταλανός τεχνικός δεν έχει αποσαφηνίσει αν θα ανανεώσει το συμβόλαιό του. «Θα αποφασίσει όταν εκείνος το κρίνει. Εμείς θέλουμε να συνεχίσει στην ομάδα. Σημαίνει πολλά για τους παίκτες και γι’ αυτό το σύλλογο», δήλωσε ο Αργεντινός σταρ.

Όσο για τη νίκη με 5-1 επί της Βαλένθια χάρη στα τέσσερα δικά του γκολ, είπε: «Κάναμε πολύ καλό ματς. Βρεθήκαμε πίσω στο σκορ στην αρχή, αλλά παρά την ατυχία αυτή ανατρέψαμε την κατάσταση. Νομίζω πως είναι δεύτερη φορά που πετυχαίνω τέσσερα γκολ σε ένα ματς, αλλά σημασία έχει ότι η ομάδα νίκησε».

Κληθείς να σχολιάσει όσα γράφτηκαν περί κάμψης στην απόδοσή του το τελευταίο διάστημα, τόνισε: «Κάθε φορά σε κάποια στιγμή της σεζόν λέγονται τέτοια πράγματα. Όμως εγώ ήμουν ήρεμος, έχω την εμπιστοσύνη των συμπαικτών μου, του προπονητή και όλων στην ομάδα. Αυτό μου αρκεί».

πηγή: sportfm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: