Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

«Υπερήφανος για τον τρόπο που έπαιξα»

Ικανοποιημένος εμφανίστηκε, με τον τρόπο που αντιμετώπισε η Μίλαν την Μπαρτσελόνα (0-0), ο Λούκα Αντονίνι.
Ο Ιταλός αμυντικός αναφέρθηκε στη φάση όπυ έκανε το αποφασιστικό τάκλιν στον Σάντσεζ αλλά και στον επαναληπτικό των δύο ομάδων στο «Καμπ Νου».

«Είμαι χαρούμενος και υπερήφανος για τον τρόπο που έπαιξα εγώ, αλλά και η ομάδα μου. Είδα τον Σάντσεζ να ξεκινάει την κούρσα του και ευτυχώς έκανα το ίδιο μαζί του. Είναι γρήγορος αλλά κατάφερα να τον προλάβω. Μετά το τάκλιν, πανηγύρισα σα να είχα σκοράρει γιατί πιστεύω ότι ήταν μια πολύ σημαντική στιγμή για την εξέλιξη του παιχνιδιού», δήλωσε αρχικά ο Αντονίνι.

Στη συνέχεια, μίλησε για τη ρεβάνς με την Μπαρτσελόνα: «Νομίζω ότι θα πρέπει να αγωνιστούμε με παρόμοιο τρόπο. Θα πρέπει να αμυνθούμε καλά και να προσπαθήσουμε να σκοράρουμε τουλάχιστον μια φορά. Πάντως, νομίζω ότι το 0-0 είναι ένα καλό αποτέλεσμα για εμάς. Δεν χρειάζεται να πω στους συμπαίκτες μου τις μας περιμένει στην Ισπανία, γιατί έχουν ήδη βρεθεί εκεί μια φορά φέτος. Είμαι αισιόδοξος ότι μπορούμε να περάσουμε».

Δεν υπάρχουν σχόλια: