Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

«Καρφιά» Πράνιτς για Χάινκες!!

«Καρφιά» Πράνιτς για Χάινκες
Όλα τα είχε η Μπάγερν, οι γκρίνιες των ποδοσφαιριστών για τον προπονητή έλειπαν... Ο Ντάνιελ Πράνιτς σε συνέντευξη στον Τύπο της πατρίδας του, Κροατίας, επιτέθηκε στον Γιουπ Χάινκες για τον αγωνιστικό του παραγκωνισμό.

«Ποτέ δεν μου έχει μιλήσει για την κατάστασή μου, δεν έχουμε καμία επαφή. Με αγνοεί τελείως. Καλύτερα να μου έλεγε πως δεν είμαι στα πλάνα του. Θα ήξερα τι να περιμένω. Τώρα δεν ξέρω τίποτα. Κάνει σαν να μην υπάρχω», δήλωσε ο 30χρονος άσος, που βρέθηκε τον Ιανουάριο μια ανάσα από την Έβερτον. «Κανείς δεν ξέρει γιατί δεν έγινε η μεταγραφή. Όλοι είχαμε συμφωνήσει, μέχρι που άκουσα ότι η Μπάγερν ζήτησε 2 εκατ. ευρώ. Τότε κατάλαβα πως η μεταγραφή δεν θα μπορούσε να γίνει. Πάντως δεν ανησυχώ για το μέλλον μου. Θα βρω άλλη ομάδα», τόνισε ο Πράνιτς, που φέτος έχει μόλις έξι συμμετοχές σε όλες τις διοργανώσεις με τους Βαυαρούς.

πηγή: sporfm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: