Σάββατο 21 Απριλίου 2012

Μαρκόπουλος: «Συγχαρητήρια στους παίκτες μου»

Μαρκόπουλος: «Συγχαρητήρια στους παίκτες μου»
Κάθε άλλο παρά δυσαρεστημένος ήταν ο Σούλης Μαρκόπουλος, από την προσπάθεια των παικτών του ΠΑΟΚ κόντρα στον Ολυμπιακό, στα play offs της Α1.

Αναφορικά με την παραμονή του στον «Δικεφάλου του Βορρά», ο Έλληνας προπονητής τόνισε πως υπάρχει μία συμφωνία με την ομάδα, ωστόσο όλα είναι ανοικτά τη δεδομένη στιγμή.

Αναλυτικά όσα είπε ο Σούλης Μαρκόπουλος:

«Συγχαρητήρια στον Ολυμπιακό, είναι καλύτερη ομάδα. Καλή συνέχεια στο ελληνικό πρωτάθλημα και επιτυχίες στο Final 4. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στους παίκτες μου για την προσπάθεια που έκαναν απέναντι σε μια πολλή καλή ομάδα που έχει σταματήσει τις καλύτερες ομάδες Ευρώπης. Παρότι είχαμε μια μέρα να δουλέψουμε, είπαμε κάποια πράγματα και στο μεγαλύτερο διάστημα πετύχαμε τους στόχους μας. Θέλω να ευχαριστήσω για τη φετινή προσπάθεια όλους τους συνεργάτες μου. Ήταν μια δύσκολη χρονιά. Ο ΠΑΟΚ προσπάθησε πολύ στην εξυγίανση και θέλω να πιστεύω ότι η χρονιά σ’ αυτό τον τομέα να τα κατάφερε και να βοηθήσει αυτή η σεζόν για το μέλλον. Εγώ έχω μια συμφωνία με την ομάδα και θα δούμε τι θα γίνει. Θα μπουν όλα στα τραπέζι και θα δούμε. Αυτή τη στιγμή είναι όλα στον αέρα».

Από τη μεριά του ο Δήμος Ντικούδης είπε: «Κάναμε κάποιες ήττες στην κανονική διάρκεια που μας έφεραν στην όγδοη θέση και μας έφεραν απέναντι σε μια από τις καλύτερες ομάδες της Ευρώπης. Η απραξία των 25 ημερών ήταν κακή για μας, αλλά σήμερα δείξαμε ένα διαφορετικό πρόσωπο και το κρατάμε ως θετικό. Δεν σκέφτομαι ακόμα τίποτα για το μέλλον, είναι πολύ νωρίς. Ξεκινήσαμε μια σεζόν με αγώνες στην Ευρωλίγκα, στο Eurocup και με πιο δυνατό ρόστερ. Μας κόστισαν κάποιες αλλαγές, κάποιες ήττες, αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα τώρα παρά μόνο να κοιτάξουμε μπροστά».

Δεν υπάρχουν σχόλια: