Παρασκευή 29 Ιουνίου 2012

Χαραλαμπίδης: «Με τιμά το ενδιαφέρον του ΠΑΟΚ»

Στο στόχαστρο του ΠΑΟΚ βρίσκεται ο Κώστας Χαραλαμπίδης όμως ο έμπειρος γκαρντ όπως φαίνεται δε βιάζεται να πάρει την απόφασή του. Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, τόνισε ότι τον τιμά το ενδιαφέρον του «Δικεφάλου» αλλά όπως τόνισε: «Δεν έχω λόγο να βιάζομαι τη δεδομένη στιγμή. Θέλω να εξετάσω όλες τις επιλογές μου, είτε αυτές αφορούν ελληνική ομάδα, είτε ομάδα από το εξωτερικό.

Με τιμά το ενδιαφέρον του ΠΑΟΚ, κατάλαβα ότι με θέλουν. Σημαντικό αποτελεί ότι στον πάγκο της ομάδας βρίσκεται ο Σούλης Μαρκόπουλος. Δεν μου έβαλαν περιορισμό για να απαντήσω, ούτε εγώ ζήτησα χρόνο για να τους πω την τελική σκέψη μου. Θα με ενδιέφερε να συνεργαστώ με τον ΠΑΟΚ, με την προϋπόθεση ότι θα μου παρείχε οικονομικές εγγυήσεις η ομάδα».


πηγή: metrosport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: