Κυριακή 8 Ιουλίου 2012

Χαρούμενος «διάβολος» ο Νάνι!!

Χαρούμενος «διάβολος» ο Νάνι
Ευτυχισμένος δηλώνει στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ ο Νάνι σε… πείσμα των δημοσιευμάτων που τον θέλουν να αποχωρεί από την ομάδα. Ο 25χρονος Πορτογάλος μεσοεπιθετικός βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την ανανέωση του συμβολαίου του και τόνισε πως επιθυμία του είναι να μείνει στο «Ολντ Τράφορντ», ενώ αναφέρθηκε και στα συναισθήματα που του άφησε η περυσινή "κούρσα" του πρωταθλήματος.

«Είμαι πολύ χαρούμενος στην ομάδα και στα πέντε χρόνια που είμαι εδώ, έχει πάρει όλος τους τίτλους. Ο προπονητής πιστεύει πολύ στις δυνατότητές μου και αυτό είναι το σημαντικό. Ο ατζέντης μου διαπραγματεύεται με την ομάδα για το συμβόλαιό μου και θα δούμε τι θα γίνει», ήταν τα λόγια του διεθνούς εξτρέμ και συμπλήρωσε:

«Έτσι είναι το ποδόσφαιρο. Είναι δεδομένο ότι θα βιώσεις μερικές απογοητεύσεις και θα πρέπει να τις ξεπερνάς. Το ποδόσφαιρο είναι όπως η ζωή. Μας πόνεσε που χάσουμε τον τίτλο στα τελευταία λεπτά, η Σίτι ήταν πολύ τυχερή. Ελπίζουμε του χρόνου να είναι η σειρά μας».

πηγή: sportfm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: