Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012

Ζιρού: «Εμμονή μου το γκολ»

Ζιρού: «Εμμονή μου το γκολ»
Πάθος με τη σημείωση τερμάτων δήλωσε ότι έχει ο Ολιβιέ Ζιρού. Ο επιθετικός της Άρσεναλ παραδέχτηκε ότι αν και δυσκολεύτηκε αρκετά μέχρι να προσαρμοστεί στους ρυθμούς των «κανονιέρηδων», είναι πεπεισμένος ότι θα καταφέρει να ανταποδώσει την εμπιστοσύνη που του έχει δείξει ο τεχνικός της ομάδας, Αρσέν Βενγκέρ.

«Το να πετυχαίνω γκολ είναι η εμμονή μου. Νομίζω ότι είναι το πάθος κάθε επιθετικού. Πρέπει να παραδεχτώ ότι παρά το δύσκολο ξεκίνημα που είχα στην Άρσεναλ, ο Βενγκέρ μου έδειξε απόλυτη εμπιστοσύνη και με διαβεβαίωσε ότι τα γκολ δεν θα αργήσουν με την προϋπόθεση ότι θα προπονούμαι σκληρά», σημείωσε αρχικά ο Ζιρού στο «Arsenal Player», για να προσθέσει στη συνέχεια:

«Δεν έχασα λεπτό την αισιοδοξία μου και συνεχίζω να προπονούμαι σκληρά. Έβαλα αρκετά γκολ στην αρχή της καριέρας μου. Τη δεδομένη χρονική στιγμή είμαι πολύ χαρούμενος και νομίζω ότι τα έχω καταφέρει πολύ καλά μέχρι τώρα».



πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: