Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012

Μανωλάς: «Μεγάλη τιμή για μένα»

Μανωλάς: «Μεγάλη τιμή για μένα»
Παρουσιάστηκε και επίσημα από τους ανθρώπους της Νίκης Βόλου ο Στέλιος Μανώλας, ως ο νέος προπονητής των Βολιωτών.

Ο παλαίμαχος άσος τόνισε ότι σημαντικό ρόλο στην απόφαση του έπαιξαν και οι προσφυγικές καταβολές του συλλόγου, όπως επίσης και η εμπιστοσύνη και το… όραμα που του παρουσίασε ο πρόεδρος της Νίκης, Ανδρέας Πάτσης.

«Ήρθαμε για να πετύχουμε πράγματα και να κάνουμε υπερήφανο τον κόσμο της ομάδας», σχολίασε σχετικά.

Αναλυτικά, όσα δήλωσε ο Στέλιος Μανωλάς στην παρουσίασή του:

«Είναι αλήθεια ότι παρόλο που είμαι στον χώρο του ποδοσφαίρου πολλά χρόνια ποτέ δεν ήμουν άνετος με τα μικρόφωνα. Άνετα αισθάνομαι μόνο στον αγωνιστικό χώρο. Τώρα όμως είμαι σε μια άλλη δουλειά δεν είμαι ποδοσφαιριστής.
Όσον αφορά τώρα στον ερχομό μου σε μια ομάδα με μεγάλη ιστορία, τη Νίκη Βόλου. Δέχτηκα την πρόκληση του προέδρου κ. Πάτση και ήθελα να τον ευχαριστήσω για την εμπιστοσύνη στο πρόσωπο μου. Το να είμαι προπονητής στη Νίκη Βόλου είναι μεγάλη τιμή για μένα και πιστεύω και για κάθε άλλον που κάθεται εδώ, γνωρίζοντας την ιστορία αυτής της ομάδας.

Τα προηγούμενα χρόνια δεν είχε την πορεία που θα έπρεπε. Διαβάζοντας την ιστορία της έχει κάνει πέντε χρόνια στην Α’ Εθνική. Κάποια πράγματα, θα τα έλεγα σημεία, δεν είναι τυχαία. Ιδρύθηκε το 1924 όπως και η ΑΕΚ. Είναι ένα προσφυγικό σωματείο. Έχω νιώσει στο πετσί μου -και εγώ κατάγομαι από τις χαμένες πατρίδες- έχω νιώσει τους φιλάθλους και τον κόσμο, αγαπούν υπερβολικά την ομάδα. Αποφάσισα να έρθω και να ξεκινήσω στην ουσία ως προπονητής γιατί τα προηγούμενα χρόνια από δική μου επιλογή δεν μπήκα στο χώρο μετά τις εθνικές ομάδες και οικειοθελώς απείχα. Γνωρίζουμε όλοι τα προβλήματα στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Ποτέ όμως δεν σταμάτησα να επιμορφώνομαι και να παρακολουθώ τις εξελίξεις. Πήρα την απόφαση να ακολουθήσω το όραμα αυτού του έργου του κ. Πάτση, ο οποίος είναι ένας φιλόδοξος άνθρωπος, όπως είμαι κι εγώ.

Ποτέ δεν έκανα κάτι χωρίς να το πιστεύω. Είτε σαν αθλητής είτε σαν άνθρωπος. Προσπαθώ να μαθαίνω, να γνωρίζω και να βρίσκω τον τρόπο να πετυχαίνω. Εδώ ήρθαμε για να πετύχουμε πράγματα. Δεν μου αρέσουν τα μεγάλα λόγια. Ελπίζω και πιστεύω πολύ ότι βλέποντας και τη διάθεση της διοίκησης του κ. Πάτση αλλά και του καλού ρόστερ που πραγματικά έχει η ομάδα, στο τέλος θα είμαστε υπερήφανοι. Να είστε σίγουροι ότι τόσο εγώ όσο και οι συνεργάτες μου θα κάνουμε τα πάντα να κάνουμε υπερήφανους τους φιλάθλους της ομάδας και να σταθούμε αντάξιοι της ιστορίας της ομάδας που είναι πάρα πολύ μεγάλη».

Δεν υπάρχουν σχόλια: