Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013

Ακόστα: «Ποτέ δεν έκρυψα πως αγαπώ τον Άρη»

Ο ποδοσφαιριστής του Λεβαδειακού Νοέ Ακόστα φιλοξενήθηκε στην εκπομπή «Στη Σέντρα» του «Αθλητικού Metropolis», όπου μίλησε για την πρώην ομάδα του τον Άρη, αλλά και το χθεσινό μεταξύ τους παιχνίδι.
Αναλυτικά τα όσα ανέφερε:

Για τη χθεσινή αναμέτρηση:
«Από το πρώτο λεπτό ο Άρης μπήκε πιο δυναμικά. Εμείς δεν ήμασταν συγκεντρωμένοι και γι αυτό είχαμε αυτό το αποτέλεσμα».

Για το αν ο Λεβαδειακός είναι αδιάφορος στα τελευταία παιχνίδια που απομένουν:
«Σε καμία περίπτωση. Ο Λεβαδειακός έχει καιρό να πάρει νίκη δεν πηγαίνει καλά τα τελευταία παιχνίδια και είμαστε σε κίνδυνο».

Για την επιστροφή του στο Χαριλάου:
«Ένιωσα υπέροχα που επέστρεψα και είδα τους οπαδούς του Άρη. Η ατμόσφαιρα ήταν υπέροχη και τα συναισθήματα μου πολύ όμορφα».

Για τον Άρη και τη σχέση του με την ομάδα:
«Δεν έκρυψα τα συναισθήματα μου. Αγαπάω τον Άρη, έζησα ωραίες στιγμές και έχω ωραίες αναμνήσεις».

Για το αν μίλησε με παλιούς του συμπαίκτες για να μάθει την κατάσταση του Άρη φέτος:
«Μετά το παιχνίδι δε μίλησα με κανέναν γιατί ήμουν λυπημένος. Έφυγα για τα αποδυτήρια και δεν είχα διάθεση».

Για τον Άρη φέτος:
«Είδα πολύ βελτιωμένη την ομάδα του Άρη σε σχέση με τα προηγούμενα παιχνίδια. Μου αρέσει ο Άρης. Έχει καλούς ποδοσφαιριστές και πιστεύω πως τα προβλήματα που έχει ο Άρης οφείλονται στους παλιούς του προπονητές».

Για τη μάχη της παραμονής και ποιες ομάδες θα υποβιβαστούν:
«Η Κέρκυρα είναι πολύ κοντά στον υποβιβασμό. Βρίσκονται αρκετές ομάδες κοντά στη βαθμολογία και είναι δύσκολο να πεις ποιος θα την ακολουθήσει. Θα δούμε τις επόμενες αγωνιστικές».

Για το αν θα βρίσκεται του χρόνου στο Λεβαδειακό:
«Έχω συμβόλαιο και για τον επόμενο χρόνο. Νιώθω χαρούμενος στον Λεβαδειακό και θέλω να παραμείνω εδώ».


πηγή: metrosport.gr
 


Δεν υπάρχουν σχόλια: