Τετάρτη 8 Μαΐου 2013

Μουρίνιο: «Εγώ σκοπεύω να μείνω»

Ο Ζοζέ Μουρίνιο έδωσε το «παρών» στη συνέντευξη Τύπου του αγώνα της Ρεάλ Μαδρίτης με τη Μάλαγα και φρόντισε να απαντήσει σε πολλές ερωτήσεις – φωτιά από τους Ισπανούς δημοσιογράφους.

Μουρίνιο: «Εγώ σκοπεύω να μείνω»
Ο Ζοζέ Μουρίνιο έδωσε το «παρών» στη συνέντευξη Τύπου του αγώνα της Ρεάλ Μαδρίτης με τη Μάλαγα και φρόντισε να απαντήσει σε πολλές ερωτήσεις – φωτιά από τους Ισπανούς δημοσιογράφους.

Ωστόσο τα δύο ζητήματα που απασχόλησαν περισσότερο τους ρεπόρτερ της «βασίλισσας» ήταν το μέλλον του Μουρίνιο και η κόντρα του με τον Κασίγιας.

Η απάντηση του στο πρώτο ζήτημα… ήταν αφοπλιστική.

«Εγώ σκοπεύω να συνεχίσω στην ομάδα», είπε για το μέλλον του στον πάγκο της Ρεάλ… Ωστόσο, η απάντηση αυτή δεν φαίνεται να ήταν και ειλικρινής. Ο Μουρίνιο έχει συμβόλαιο με την ισπανική ομάδα, το οποίο ορίζει ότι δεν περίπτωση που αποφασίσει να αποχωρήσει από αυτή, ή έστω χαλάσει η συνεργασία των δύο πλευρών με υπαιτιότητα δική του, τότε οφείλει να δώσει ένα μεγάλο ποσό στη Ρεάλ.

Έτσι ήταν λογικό ως και αναμενόμενο –κατά κάποιους Ισπανούς- να δηλώσει ότι θέλει να παραμείνει.

Το δεύτερο ζήτημα που απασχόλησε τη συνέντευξη Τύπου είναι οι σχέσεις του με τον Κασίγιας.

«Δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα μαζί του. Απλώς μου αρέσει περισσότερο σαν τερματοφύλακας ο Ντιέγκο Λόπεθ. Όπως και στον Ικερ αρέσει περισσότερο ο Πελεγκρίνι σαν προπονητής. Όσο είμαι προπονητής της Ρεάλ Μαδρίτης θα παίζω με τον Λόπεθ», τόνισε ο Πορτογάλος ο οποίος σχολίασε τις δηλώσεις υποστήριξης του Ινιέστα στον Κασίγιας.

«Είναι ελεύθερος να λέει ό,τι νομίζει. Απλώς πιστεύω ότι θα έπρεπε περισσότερο ενδιαφέρεται για την ομάδα του και τους συμπαίκτες του και το «πόσο» διαφορετική ήταν η ομάδα του στους ημιτελικούς του Τσάμπιονς Λιγκ χωρίς αυτόν», ανέφερε ο Μουρίνιο. Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: