Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013

Τίποτα σίγουρο με Νάνι!!

Μόνο δεδομένη δεν θα πρέπει να θεωρείται η αποχώρηση του Νάνι από την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, σύμφωνα με τα λεγόμενα του Πορτογάλου εξτρέμ.

Τίποτα σίγουρο με Νάνι
Ο 26χρονος άσος μπαίνει στον τελευταίο χρόνο του συμβολαίου του με τους «κόκκινους διαβόλους», χωρίς να έχει υπάρξει κάποια συζήτηση μεταξύ των δύο πλευρών για μια ενδεχόμενη ανανέωση της συνεργασίας τους.

Ως εκ τούτου δεν είναι λίγοι αυτοί που κάνουν λόγο για πιθανή αποχώρηση του Νάνι από τους πρωταθλητές της Πρέμιερ Λιγκ αυτό το καλοκαίρι, ωστόσο ο ίδιος εμφανίστηκε με διάθεση να… κρύψει τα χαρτιά του.

«Τίποτα δεν θα πρέπει να θεωρηθεί δεδομένο αναφορικά με το μέλλον μου. Στην παρούσα φάση είμαι ήρεμος και τα πάντα εξαρτώνται από εμένα. Δεν λέω ότι απαραίτητα θα συνεχίσω να αγωνίζομαι στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ. Το μόνο που έχω να κάνω είναι να εξετάσω ποια είναι η καλύτερη επιλογή για εμένα» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Νάνι.

Πηγή: England365.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: