Τρίτη 2 Ιουλίου 2013

Για «κούπα» και στο μάρκετινγκ ο Ολυμπιακός!!

Μεταξύ των τριών φιναλίστ για τα βραβεία μάρκετινγκ της Ευρωλίγκας είναι ο Ολυμπιακός.

Για «κούπα» και στο μάρκετινγκ ο Ολυμπιακός
Πήρε το τρόπαιο στην Ευρωλίγκα, τώρα διεκδικεί τον τίτλο και στο μάρκετινγκ. Ο Ολυμπιακός είναι μεταξύ των τριών ομάδων που επελέγησαν από τη διοργανώτρια αρχή για να διεκδικήσουν το βραβείο «Devotion Marketing Award».

Η εμπορική διεύθυνση και το πρόγραμμα μάρκετινγκ της ΚΑΕ επελέγη μεταξύ έξι συνολικά υποψηφίων ομάδων. Οι άλλες δύο φιναλίστ είναι η Αναντολού Εφές και η Άλμπα Βερολίνου, ενώ στην τελική τριάδα δεν μπήκαν η Μπαρτσελόνα, η ΤΣΣΚΑ Μόσχας και η Ουνικάχα Μάλαγα.

Όπως σημειώνεται στην ιστοσελίδα της Ευρωλίγκας, ο Ολυμπιακός κατάφερε μέσω του προγράμματός του να παρουσιάσει αύξηση 125% στα εισιτήρια, ενώ είχε μεγάλη απήχηση στα social media.

Το βραβείο στη νικήτρια ομάδα θα απονεμηθεί την Τετάρτη πριν την έναρξη του συνεδρίου των επικεφαλής των τμημάτων μάρκετινγκ της Ευρωλίγκας στη Βαρκελώνη.
Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: