Μεταξύ των τριών φιναλίστ για τα βραβεία μάρκετινγκ της Ευρωλίγκας είναι ο Ολυμπιακός.
Η εμπορική διεύθυνση και το πρόγραμμα μάρκετινγκ της ΚΑΕ επελέγη μεταξύ έξι συνολικά υποψηφίων ομάδων. Οι άλλες δύο φιναλίστ είναι η Αναντολού Εφές και η Άλμπα Βερολίνου, ενώ στην τελική τριάδα δεν μπήκαν η Μπαρτσελόνα, η ΤΣΣΚΑ Μόσχας και η Ουνικάχα Μάλαγα.
Όπως σημειώνεται στην ιστοσελίδα της Ευρωλίγκας, ο Ολυμπιακός κατάφερε μέσω του προγράμματός του να παρουσιάσει αύξηση 125% στα εισιτήρια, ενώ είχε μεγάλη απήχηση στα social media.
Το βραβείο στη νικήτρια ομάδα θα απονεμηθεί την Τετάρτη πριν την έναρξη του συνεδρίου των επικεφαλής των τμημάτων μάρκετινγκ της Ευρωλίγκας στη Βαρκελώνη.
Πηγή: sport-fm.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου