Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2014

Ιμπαγάσα: «Σε τρεις μήνες η απόφαση»

Στο τέλος της αγωνιστικής περιόδου θα αποφασίσει αν θα συνεχίσει ή όχι το ποδόσφαιρο ανέφερε ο Αριέλ Ιμπαγάσα σε δηλώσεις μετά το τέλος του αγώνα του Ολυμπιακού με τον Πλατανιά.

Ιμπαγάσα: «Σε τρεις μήνες η απόφαση»
Στο τέλος της αγωνιστικής περιόδου θα αποφασίσει αν θα συνεχίσει ή όχι το ποδόσφαιρο ανέφερε ο Αριέλ Ιμπαγάσα σε δηλώσεις μετά το τέλος του αγώνα του Ολυμπιακού με τον Πλατανιά.

«Για το συμβόλαιό μου ακόμα είναι νωρίς να πούμε κάτι. Η χρονιά είναι σε εξέλιξη. Σε 3 μήνες θα γίνει μία συζήτηση γι' αυτό. Θέλω να μείνω όμως δεν εξαρτάται από εμένα.Όταν τελειώσει η σεζόν, θα δω σε τι κατάσταση είναι το σώμα μου. Πιστεύω ότι θα μπορούσα να συνεχίσω μια ακόμα χρονιά, αλλά όλα αυτά θα τα δούμε στο τέλος της σεζόν», είπε ο άσος των ερυθρολεύκων .

«Είμαι χαρούμενος για το βραβείο και τη νίκη. Είμαι πολύ χαρούμενος διότι μπορώ και βοηθάω την ομάδα μου. Όπως αποδείχθηκε το ματς ήταν δύσκολο. Δεν ήταν καθόλου εύκολο. Είχαμε να αντιμετωπίσουμε μία πολύ καλή ομάδα. Είμαι πολύ ευτυχισμένος από την αντιμετώπιση του κόσμου. Που ο κόσμος με αγαπάει και φωνάζει το όνομά μου. Όσο μπορώ θα δίνω τα πάντα. Είμαι πολύ χαρούμενος. Αγαπώ πολύ το ποδόσφαιρο. Τα δίνω όλα σε προπονήσεις και σε αγώνες. Δίνω τον πιο καλό μου εαυτό», τόνισε για το παιχνίδι με την Κρητική ομάδα και συνέχισε σχολίασε τις δηλώσεις του Άγγελου Αναστασιάδη ο οποίος του έπλεξε το εγκώμιο:

«Είμαι πολύ χαρούμενος γι' αυτό που ακούω. Προσπαθώ καθημερινά να δουλεύω για να πηγαίνω καλύτερα. Προς το τέλος της καριέρας μου όταν τα ακούω αυτά και όταν ακούω να τραγουδάει ο κόσμος τ' όνομά μου, είναι στιγμές περηφάνιας».

Δεν υπάρχουν σχόλια: