Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2014

Σφαιρόπουλος: «Η ευθύνη βαραίνει εμένα»

Την ευθύνη της ήττας του Πανιωνίου από τον Άρη στη Νέα Σμύρνη θέλησε να επωμιστεί ο Γιάννης Σφαιρόπουλος.

Σφαιρόπουλος: «Η ευθύνη βαραίνει εμένα»
Στην έλλειψη ενέργειας εντόπισε τη βασική αιτία της ήττας του Πανιωνίου από τον Άρη στη Νέα Σμύρνη ο Γιάννης Σφαιρόπουλος, ενώ ανέλαβε την ευθύνη για το αρνητικό αποτέλεσμα.

«Συγχαρητήρια στον κόουτς και τον Άρη για τη νίκη. Θέλαμε πολύ να κερδίσουμε, ήταν ένα ματς στην έδρα μας και έπρεπε να το πετύχουμε. Μπήκαμε συγκεντρωμένοι, με ενέργεια για να επιβάλουμε το ρυθμό μας. Όσο κυλούσε ο χρόνος η ενέργεια έπεφτε. Για μένα το παιχνίδι κρίθηκε καθαρά στην ενέργεια, η οποία δε μας άφησε καθαρό μυαλό για λέι απ, βολές, ελεύθερα σουτ. Είχαμε και λανθασμένες επιλογές, αλλά όλα είναι θέμα συγκέντρωσης», τόνισε.

«Αιτία ήταν και το δύσκολο ταξίδι. Επιστρέφοντας χωρίς ύπνο και με μία προπόνηση ήταν δύσκολες οι συνθήκες. Μας ήρθε και ο τραυματισμός του Σκορδίλη στο πρώτο ημίχρονο. Η ευθύνη βαραίνει αποκλειστικά εμένα, εγώ είμαι ο υπεύθυνος. Στον ενάμιση χρόνο είναι το πρώτο ματς που δεν έπρεπε να χάσουμε και το χάσαμε. Είμαστε ψηλά, έχουμε χρόνο να καλύψουμε την ήττα. Πρέπει να δουλέψουμε με ίδιο τρόπο και μέθοδο, το πρωτάθλημα έχει πολύ δρόμο ακόμα», πρόσθεσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: