Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

Νάτχο: «Mόνο ο Θεός ξέρει αν θα μείνω»

Αινιγματικός για το μέλλον του στον ΠΑΟΚ ο Μίμπρας Νάτχο, τονίζοντας πάντως μετά τη νίκη επί του Ατρομήτου πως νιώθει σημαντικός για τον Δικέφαλο.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Ισραηλινού στην κάμερα της Nova: 
«Σήμερα μπήκαμε μες στο γήπεδο μόνο για να κερδίσουμε, ήταν πολύ σημαντικό για μας και νομίζω αυτό κάναμε, το καταφέραμε καλά».
Για τη σημασία της νίκης:
«Φυσικά είναι πάρα πολύ σημαντική γιατί θέλουμε να τελειώσουμε και την κανονική διάρκεια του πρωταθλήματος ως δεύτεροι και τα πλέι οφ ως δεύτεροι, ως πρώτοι των πλέι οφ, το ξέραμε από πριν και ήταν μια πάρα πολύ σημαντική νίκη».
Για το αν νιώθει σημαντικός για τον ΠΑΟΚ:
«Ναι όλοι και οι συμπαίκτες μου και ο κόσμος με κάνουν να αισθανθώ σημαντικός, αισθάνομαι κι εγώ ότι αυτή είναι η δουλειά μου, αυτό πρέπει να κάνω, να ανεβάσω την ομάδα ένα σκαλί ψηλότερα».
Για το αν η παρουσία του στον ΠΑΟΚ τον βοηθάει να βελτιωθεί:
«Και στη Ρουμπίν Καζάν έβαζα όχι πολλά γκολ, αλλά ένα σημαντικό αριθμό γκολ, φυσικά όταν ο προπονητής μου ζητάει να βάλω γκολ θα προσπαθήσω να βάλω γκολ, όταν μου ζητάει να δώσω πάσες, θα προσπαθήσω να δώσω πάσες, ότι βοηθάει την ομάδα».
Για το αν θα μείνει στον ΠΑΟΚ:
«Μόνο ο θεός ξέρει».

Δεν υπάρχουν σχόλια: