Τρίτη 17 Ιουνίου 2014

Τέλος ο Μπατιέ, το σκέφτεται ο Άλεν!!

Ο Σέιν Μπατιέ αποφάσισε να αποσυρθεί, ενώ ο Ρέι Άλεν ακόμη το σκέφτεται.

Τέλος ο Μπατιέ, το σκέφτεται ο Άλεν
Η επόμενη μέρα της απώλειας του τίτλου βρίσκει τουλάχιστον έναν, πιθανώς και δύο παίκτες της ομάδας του Μαϊάμι στη… σύνταξη.

Ο Σέιν Μπατιέ, όπως είχε προαναγγείλει, αποσύρεται από την ενεργό δράση. «Έδωσα ό,τι είχε και δεν έχω άλλο να δώσω. Είμαι συμβιβασμένος με την ιδέα», δήλωσε ο 36χρονος Καναδός φόργουορντ που έπαιξε 13 χρόνια στο ΝΒΑ με Χιτ, Γκρίζλις και Ρόκετς κατακτώντας δύο πρωταθλήματα με το Μαϊάμι.

Την ίδια ώρα, ο Ρέι Άλεν το σκέφτεται ακόμη αν θα πάει για 19η σεζόν στο ΝΒΑ. «Είχα μια σπουδαία καριέρα, είμαι ικανοποιημένος με όσα έχω πετύχει, αλλά ακόμη δεν έχω αποφασίσει. Τις επόμενες μέρες θα σκεφτώ τι θα κάνω. Ό,τι κι αν αποφασίσω θα είναι με τους δικούς μου όρους», ανέφερε ο 39χρονος σούτινγκ γκαρντ. Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: