Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2014

Πιάνει δουλειά ο Ματεράτσι!

Επιστρέφει στα γήπεδα ο Μάρκο Ματεράτσι, ο οποίος αφίχθη την Τετάρτη στην Ινδία, όπου θα αναλάβει χρέη παίκτη-προπονητή στην Τσενάι. «Αν είναι αναγκαίο να αγωνιστώ, είμαι έτοιμος, αλλά…», τόνισε.

Πιάνει δουλειά ο Ματεράτσι
Έτοιμος να αναλάβει τα νέα του καθήκοντα ως παίκτη-προπονητή στην Ινδία για την Τσενάι είναι ο Μάρκο Ματεράτσι, ο οποίος την Τετάρτη έφτασε στην ασιατική χώρα.

Ο 41χρονος, πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής με την Ιταλία το 2006, πριν τρία χρόνια είχε «κρεμάσει τα παπούτσια» του, όμως πλέον επιστρέφει και σε ρόλο προπονητή.

«Αν χρειαστεί να παίξω, είμαι έτοιμος, αλλά θα ήθελα να επικεντρωθώ στο ρόλο μου ως προπονητής. Δεν είμαι εγώ ο καλύτερος, έχουμε πολύ καλούς παίκτες. Πρέπει να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε και να προσπαθούμε να νικάμε», δήλωσε ο Ματεράτσι.
*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: