Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2014

Κρέμασε τη ρακέτα της η Λι Να!

Η Λι Να ανακοίνωσε πως αποσύρεται από τα κορτ αδυνατώντας να ξεπεράσει έναν χρόνιο τραυματισμό.

Κρέμασε τη ρακέτα της η Λι Να
Τέλος στην καριέρα της στο τένις αποφάσισε να βάλει η Λι Να. Η 32χρονη αθλήτρια από την Κίνα ανακοίνωσε την απόφασή της αποδίδοντάς τη σε έναν χρόνιο τραυματισμό που δεν κατάφερε να ξεπεράσει.

Η Λι Να, που βρίσκεται στο νούμερο έξι της Παγκόσμιας Κατάταξης, κατέκτησε δύο τίτλους Grand Slam στην καριέρα της, το Ρολάν Γκαρός το 2011 και το Αυστραλιανό Open μόλις τον περασμένο Ιανουάριο, ωστόσο δεν είχε επιστρέψει στη δράση μετά τον αποκλεισμό της στον τρίτο γύρο του Γουίμπλεντον τον Ιούνιο και ένα μήνα μετά είχε υποβληθεί σε επέμβαση στο γόνατο.

«Η αποχώρησή μου από την ενεργό δράση είναι η σωστή απόφαση για μένα και την οικογένειά μου. Μου πήρε αρκετούς μήνες με αγωνία για να αποφασίσω πως οι χρόνιοι τραυματισμοί μου δεν θα μου επιτρέψουν να γίνω ξανά η τενίστρια που ήμουν», δήλωσε η Λι Να.*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: