Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2014

«Όνειρο ο Άρης»

Στον Arena FM 89,4 φιλοξενήθηκε ένας από τους κύριους υποψήφιους να αναλάβουν την θέση του προπονητή του Άρη ο Πάουλο Κάμπος και  τόνισε πως θέλει πολύ να έρθει στους «Κίτρινους» αλλά και πως θαυμάζει τον κόσμο της ομάδας.
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:
«Ευχαριστώ πάρα πολύ για τη ευκαιρία που μου δίνεται να έρθω στην Ελλάδα, σε μια πανέμορφη πόλη όπως η Θεσσαλονίκη και μια μεγάλη ομάδα στην Ελλάδα όπως είναι ο Άρης. Είναι ένα όνειρο, έχουμε μια συζήτηση σήμερα και ελπίζω όλα να πάνε καλά. Το ποδόσφαιρο είναι η ζωή μου και δεν βλέπω σε ποια θέση είναι μια ομάδα. Είδα πολλά παιχνίδια του Άρη από όταν ήμουν στον Αστέρα Τρίπολης και είμαι εντυπωσιασμένος ειδικά με τους φιλάθλους που κάνουν μια απίστευτη ατμόσφαιρα που σπάνια βλέπεις ακόμα και στη Βραζιλία. Το ποδόσφαιρο είναι η ζωή τους και θέλω να βοηθήσω και εγώ να πάει ο Άρης στην Σούπερ Λιγκ όπου είναι η φυσική του θέση. Χθες δέχθηκα ένα τηλέφωνο και σήμερα θα έχουμε μία απευθείας συζήτηση για να κλείσει το θέμα .Αν γίνει αυτό θα μαζέψω τα πράγματα μου, θα κλείσω και τη επιχείρηση που έχω και θα έρθω στην Ελλάδα να ξεκινήσω την δουλειά μου στον Άρη για την οποία είμαι πολύ ενθουσιασμένος. Αν έρθω στην Ελλάδα θέλω μαζί με τον κόσμο να μπορέσουμε να πετύχουμε τον στόχο».
*Πηγή: arenafm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: