Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2014

Το μήνυμα του Ρατς ενόψει ΠΑΣ!!

Σίγουρος πως οι παίκτες του ΠΑΟΚ θα τα δώσουν όλα στο ματς με τον ΠΑΣ Γιάννινα προκειμένου η ομάδα τους να μείνει στην κορυφή εμφανίστηκε ο Ράζβαν Ρατς με μήνυμά του στην προσωπική του σελίδα.

Το μήνυμα του Ρατς ενόψει ΠΑΣ
Την απουσία του απ’ το ερχόμενο παιχνίδι του ΠΑΟΚ με τον ΠΑΣ Γιάννινα σχολίασε με τοποθέτησή του στην προσωπική του σελίδα στο Facebook ο Ράζβαν Ρατς.

Ο έμπειρος μπακ του «δικέφαλου του βορρά» αναφέρθηκε στην κρισιμότητα του ερχόμενου ματς, ενώ τόνισε την εμπιστοσύνη που έχει στους συμπαίκτες του.

Αναλυτικά:

«Γεια σας φίλοι μου.

Προερχόμαστε από μια πολύ σημαντική νίκη κόντρα στην Κέρκυρα και είμαι χαρούμενος που βοήθησα την ομάδα μου να πάρει τους τρεις βαθμούς.

Ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι, με την Κέρκυρα να έχει ευκαιρίες να σκοράρει, αλλά δείξαμε τον σωστό χαρακτήρα και διατηρήσαμε το προβάδισμα στη Σούπερ Λίγκα.

Δυστυχώς δέχτηκα την τέταρτη κίτρινη κάρτα και δεν θα είμαι διαθέσιμος να ακολουθήσω τους συμπαίκτες μου στα Γιάννενα, για ένα ακόμα κρίσιμο παιχνίι.

Είμαι σίγουρος πως όλα τα παιδιά θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στο γήπεδο, ώστε να επιστρέψουμε με μια ακόμα νίκη
».






*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: