Τρίτη 31 Μαρτίου 2015

Φαλκάο: «Το πιστεύω ακόμα...»

Ο Ραδαμέλ Φαλκάο δεν χάνει την πίστη του όσον αφορά την παραμονή του στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ μετά και το φετινό καλοκαίρι.  
Ο Κολομβιανός επιθετικός που μέχρι στιγμής έχει πιστωθεί τον χαρακτηρισμό της αποτυχημένης μεταγραφής, πέτυχε ακόμα ένα γκολ με την εθνική ομάδα της πατρίδας του στη νίκη (3-1) επί του Κουβέιτ και μιλώντας για το μέλλον του, ανέφερε ότι:
«Δεν χάνω την πίστη μου και θα δούμε τι θα γίνει όταν θα τελειώσει η σεζόν. Θα εξετάσω όλες τις επιλογές που έχω και θα δω τι είναι καλύτερο για την καριέρα μου. Είναι σημαντικό που πέτυχα κι άλλο γκολ γιατί μου δίνει αυτοπεποίθηση και χρειάζομαι χρόνο και συμμετοχές για να μπορώ να βγάλω και στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ τον καλό μου εαυτό». 
*Πηγή: England365.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: