Τρίτη 31 Μαρτίου 2015

«Να αναγεννηθεί ο Άρης»

Στον Arena FM 89,4 φιλοξενήθηκε ο Γιώργος Αποστολίδης που τιμήθηκε από τον Άρη ως εκπρόσωπος του ανώνυμου οπαδού του συλλόγου και αναφέρθηκε στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε.
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:
«Όλα αυτά τα χρόνια που πηγαίνω στον Άρη έχω μια πολύ μεγάλη αγάπη που δεν θα σβήσει ποτέ. Πηγαίνω 30 χρόνια στο γήπεδο και έχω δει πολλά. Έχω ζήσει την μεγάλη ομάδα και έχω γευτεί πολλές χαρές και κάποιες πίκρες. Το θέμα πάνω από όλα είναι πως ο Άρης πρέπει να αναγεννηθεί από τις στάχτες του. Έτσι όπως βλέπω την ομάδα τα πράγματα είναι δύσκολα αλλά η άνοδος στο ποδόσφαιρο δεν είναι ακατόρθωτη. Θέλω να τονίσω πως αξίζει ένα μεγάλο μπράβο σε όλους όσους συνέβαλαν στην εκδήλωση. Μετά από καιρό ο Άρης ενώθηκε και πάλι και ήρθαν τα άτομα από την ιστορία του Άρη. Όσο μπορώ εγώ θα πηγαίνω στο γήπεδο. Έχω εκ γενετής κινητικό πρόβλημα όμως αυτό δεν με πτοεί και όσο μπορώ θα υποστηρίζω τον Άρη».
*Πηγή: arenafm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: