Παρασκευή 1 Μαΐου 2015

Κράτησε Μόρις η Γουόλσολ!

Σε συμφωνία με τον Κίερον Μόρις για την ανανέωση της συνεργασίας τους για άλλα δύο χρόνια ήρθε η Γουόλσολ.  
Ο 20χρονος εξτρέμ αποδέχτηκε μετά χαράς την πρόταση για την παραμονή του στον σύλλογο της League 1, υπογράφοντας νέο συμβόλαιο με ισχύ έως το καλοκαίρι του 2017.
«Είμαι πολύ ευχαριστημένος. Από τότε που τελείωσε ο δανεισμός μου στη Ρέξαμ και γύρισα πήρα αμέσως την ευκαιρία από τον προπονητή μου. Αγωνίστηκα σε επτά σερί παιχνίδι βασικός και προσπάθησα με όλες μου τις δυνάμεις να κάνω τη διαφορά», τόνισε αρχικά ο νεαρός άσος και πρόσθεσε:
«Η ομάδα ανέκαθεν έδινε ευκαιρίες σε νέους ποδοσφαιριστές και νιώθω ότι εγώ την πήρα. Για του χρόνου θέλω να πάρω όσο το δυνατόν περισσότερα παιχνίδια και να συνεχίσω να βελτιώνομαι».  
*Πηγή: England365.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: