Παρασκευή 1 Μαΐου 2015

Ζήτησε συγγνώμη ο Πίρσον!

Ο Νάιτζελ Πίρσον ζήτησε συγγνώμη στον δημοσιογράφο που αποκάλεσε ηλίθιο και στρουθοκάμηλο, τονίζοντας πως πάνω στην ένταση της στιγμής ξεπέρασε τα όρια.  
Μετά την ήττα από την Τσέλσι, ο τεχνικός της Λέστερ ενοχλήθηκε με ερώτηση δημοσιογράφου και του απάντησε πως πρέπει να είναι ή ηλίθιος ή να στρουθοκαμηλίζει.
Στην συνέντευξη Τύπου για το ματς με τη Νιούκαστλ ωστόσο, δήλωσε:
«Ίαν σου ζητώ συγγνώμη για χθες το βράδυ και ελπίζω πως δεν θα καταστρέψει την σχέση μας.
Απλώς αντιδρώ. Αυτό είναι όλο. Έχω συναισθήματα και δεν φοβάμαι να τα δείξω. Μου κολλάνε ταμπέλες, δικαίωμά τους να το κάνουν, αλλά ζητώ συγγνώμη όταν ξεπερνάω τα όρια και αυτό είναι το σωστό για σήμερα.
Δεν μου αρέσει να χάνω και ενοχλήθηκα για λογαριασμό των παικτών, οι οποίοι δουλεύουν πολύ σκληρά. Έχει ασκηθεί πολλάκις κριτική στους παίκτες μου από ανθρώπους που δεν έχουν δει καλά την σεζόν μας, αλλά κάποια κομμάτια της. Είναι φτωχές αυτές οι κριτικές».
Από την πλευρά του ο Ίαν Μπέικερ αποδέχθηκε την συγγνώμη λέγοντας: «Ο Πίρσον μου ζήτησε δημοσίως συγγνώμη στην συνέντευξη Τύπου της Λέστερ. Την δέχθηκα. Τιμή του που είναι δυνατός χαρακτήρας για να το κάνει».
*Πηγή: England365.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: