Τρίτη 23 Ιουνίου 2015

Ντίξον: «Έχω συμφωνήσει με τη Φενέρ»


Τη συμφωνία του με τη Φενερμπαχτσέ επιβεβαίωσε ο Μπόμπι Ντίξον με δηλώσεις του, ωστόσο αποκάλυψε πως δεν έχει μιλήσει ακόμα με τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς.

Ντίξον: «Έχω συμφωνήσει με τη Φενέρ»
Ακόμη πιο… επίσημο χαρακτήρα πήρε η μεταγραφή του Μπόμπι Ντίξον στη Φενερμπαχτσέ.

Ο Αμερικανός με το τουρκικό διαβατήριο γκαρντ επιβεβαίωσε στην ιστοσελίδα «socratesdergi.com» τη συμφωνία που έχει με την ομάδα του Ζέλικο Ομπράντοβιτς, αλλά τόνισε πως ακόμα δεν έχει επικοινωνήσει με τον Ζοτς.

«Έχω συμφωνήσει με τη Φενερμπαχτσέ, αλλά δεν έχω μιλήσει ακόμα με τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς. Ανυπομονώ να φορέσω τη νέα μου φανέλα. Ήμουν για χρόνια στη Πινάρ Καρσίγιακα και κανείς δεν μπορεί να με κατηγορήσει πως δεν έκανα ό,τι καλύτερο μπορούσα. Ούτε καν να το υπονοήσει. Έπρεπε να κάνω το καλύτερο για την οικογένειά μου. Πως μπορείς να αρνηθείς τέτοια πρόταση;», δήλωσε ο Μπόμπι Ντίξον. *Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: