Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2015

Το μοντέλο που σάρωσε στην Κίνα και ένωσε «Μπάρτσα»-Ρεάλ!! (pic-vids)


Το μοντέλο που σάρωσε στην Κίνα και ένωσε «Μπάρτσα»-Ρεάλ (pic-vids)

Η Μιρέιρα Λαλαγκούνα από την Καταλονία, η οποία είναι φαν της Μπαρτσελόνα, κέρδισε τον τίτλο Μις Κόσμος 2015, έχοντας ξεχωρίσει για τη φανέλα του Κριστιάνο Ρονάλντο που δώρισε για φιλανθρωπικό σκοπό!

Μια 23χρονη Ισπανίδα φέρει από το απόγευμα του Σαββάτου το στέμμα της Μις Κόσμος για το 2015.

Η όμορφη Μιρέια Λαλαγκούνα κατάγεται από τη Βαρκελώνη, έχει πτυχίο στη φαρμακολογία και θέλει να κάνει μάστερ στη διατροφολογία.

Η Μιρέια κέρδισε τον τίτλο αφού εντυπωσίασε τους κριτές των καλλιστείων που διεξήχθησαν στην Κίνα όχι μόνο με την εμφάνισή της αλλά και με όσα είπε στη συνέντευξη που περιλαμβάνεται στο διαγωνισμό για την ανάδειξη της πιο όμορφης γυναίκας του πλανήτη.

H Μιρέια Λαλαγκούνα

inner

«Επειδή απλά είμαι όμορφη από έξω αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είμαι όμορφη και από μέσα. Πιστεύω ότι πρέπει να γίνω η επόμενη Μις Κόσμος γιατί πιστεύω στις δυνατές γυναίκες και πιστεύω ότι έχω κάτι μέσα μου που θα μου επιτρέψει να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου. Μπορούμε να βρούμε την ευτυχία βοηθώντας ο ένας τον άλλο» είπε στους κριτές η 23χρονη.









Για την ιστορία στην πρώτη πεντάδα βρέθηκαν επίσης η Μις Λίβανος, η Μις Ινδονησία, η Μις Ρωσία και η Μις Τζαμάικα.
*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: