Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2016

Αντετοκούνμπο: «Θα πρέπει να υποστώ την αστοχία μου…»


Αντετοκούνμπο: «Θα πρέπει να υποστώ την αστοχία μου…»

Δυσαρεστημένος από τις εμφανίσεις του το τελευταίο διάστημα είναι ο Γιάννης Αντετοκούνμπο, ο οποίος τόνισε πως πρόκειται για αστοχία, την οποία πρέπει να υποστεί και να συνεχίσει να προσπαθεί…

Η αλήθεια είναι πως τον τελευταίο καιρό δεν είναι και στα καλύτερά του…

Στη χθεσινή ήττα, δε, των Μπακς από τους Νικς είχε και πάλι μονοψήφιο αριθμό πόντων (8), όταν στο προηγούμενο παιχνίδι, στη νίκη επί των Μάβερικς, είχε 5…

Ο λόγος για τον Γιάννη Αντετοκούνμπο, ο οποίος παραδέχτηκε, σε δηλώσεις του μετά την αναμέτρηση της Νέας Υόρκης, πως δεν παίζει καλά.

«Θα πρέπει να υποστώ την αστοχία μου και να συνεχίσω να προσπαθώ. Έχω σπουδαίους συμπαίκτες που περιμένουν πράγματα από εμένα και μου μιλάνε. Αλλά το θέμα δεν είμαι εγώ, αλλά η ομάδα. Αν παίζω καλύτερα, βοηθάω την ομάδα. Δυσκολευόμαστε ως ομάδα αυτήν τη στιγμή. Πρέπει να προσπαθήσουμε περισσότερο», είπε ο 21χρονος, που δείχνει κουρασμένος.
*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: