Μπορεί να έχουν περάσει 17 χρόνια από τον τραγικό και άδικο χαμό του Άιρτον Σένα στην πίστα της Ιταλίας, ωστόσο οι έρευνες για τον τρόπο που έγινε το ατύχημα δεν έχουν σταματήσει. Μάλιστα, ο τότε διευθυντής σχεδιασμού της Williams, Άντριαν Νιούι, τόνισε πως το ατύχημα ίσως δεν προκλήθηκε από την κολόνα του τιμονιού.
«Για όλη την ομάδα ήταν απίστευτη δύσκολη η κατάσταση. Θυμάμαι τη μέρα μετά το ατύχημα ήταν αργία και μερικοί από εμάς προσπαθούσαμε να βρούμε στοιχεία. Η αλήθεια είναι πως ποτέ κανείς δεν θα μάθει τι ακριβώς έγινε. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η κολόνα είχε πρόβλημα, η μεγάλη απορία είναι αν αυτή ήταν η αιτία του ατυχήματος; », αναρωτήθηκε ο σημερινός διευθυντής σχεδιασμού της Red Bull για να προσθέσει,
«Αν κοιτάξετε από πίσω, από την κάμερα του μονοθεσίου του Σουμάχερ, το μονοθέσιο δεν έχει υποστροφή. Το πίσω μέρος του μονοθεσίου έφυγε. Ο Άιρτον το διόρθωσε κατά 50%, αλλά μισό δεύτερο αργότερα πάτησε πολύ το φρένο. Για μένα η πιο πιθανή αιτία για το ατύχημα ήταν ένα κλατάρισμα στο πίσω δεξί ελαστικό», συμπλήρωσε ο Νιούι.
«Τα λίγα μαλλιά που είχα έπεσαν μετά από αυτό το ατύχημα. Αυτό με άλλαξε, ήταν εφιάλτης. Και εγώ και ο τεχνικός διευθυντής της Williams αναρωτηθήκαμε αν έπρεπε να συνεχίσουμε να συμμετάσχουμε σε ένα σπορ που τα δημιουργήματά μας μπορούν να σκοτώσουν έναν άνθρωπο»
«Για όλη την ομάδα ήταν απίστευτη δύσκολη η κατάσταση. Θυμάμαι τη μέρα μετά το ατύχημα ήταν αργία και μερικοί από εμάς προσπαθούσαμε να βρούμε στοιχεία. Η αλήθεια είναι πως ποτέ κανείς δεν θα μάθει τι ακριβώς έγινε. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η κολόνα είχε πρόβλημα, η μεγάλη απορία είναι αν αυτή ήταν η αιτία του ατυχήματος; », αναρωτήθηκε ο σημερινός διευθυντής σχεδιασμού της Red Bull για να προσθέσει,
«Αν κοιτάξετε από πίσω, από την κάμερα του μονοθεσίου του Σουμάχερ, το μονοθέσιο δεν έχει υποστροφή. Το πίσω μέρος του μονοθεσίου έφυγε. Ο Άιρτον το διόρθωσε κατά 50%, αλλά μισό δεύτερο αργότερα πάτησε πολύ το φρένο. Για μένα η πιο πιθανή αιτία για το ατύχημα ήταν ένα κλατάρισμα στο πίσω δεξί ελαστικό», συμπλήρωσε ο Νιούι.
«Τα λίγα μαλλιά που είχα έπεσαν μετά από αυτό το ατύχημα. Αυτό με άλλαξε, ήταν εφιάλτης. Και εγώ και ο τεχνικός διευθυντής της Williams αναρωτηθήκαμε αν έπρεπε να συνεχίσουμε να συμμετάσχουμε σε ένα σπορ που τα δημιουργήματά μας μπορούν να σκοτώσουν έναν άνθρωπο»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου