Τρίτη 17 Μαΐου 2011

"Aν με δίνουν, εγώ φεύγω"

Ορθάνοιχτο το ενδεχόμενο να αποχωρήσει από την Εσπανιόλ, εφόσον η ομάδα αποφασίσει να τον παραχωρήσει άφησε ο μεταγραφικός στόχος του Ολυμπιακού, Ίντρις Καμενί.
"Aν με δίνουν, εγώ φεύγω"
"Δεσμεύομαι με συμβόλαιο μέχρι το 2013, υπάρχουν ομάδες που με παρακολουθούν και θα δούμε τι θα γίνει. Δεν θα πω ψέματα, δεν έχω μιλήσει με τη διοίκηση ωστόσο νομίζω ότι αν φτάσουν προτάσεις θα τις εξετάσουν. Έχω συμβόλαιο αλλά θα μελετήσουμε τις προτάσεις που θα έρθουν.
"Έχει δημοσιευθεί ότι ο σύλλογος δεν θέλει να με πουλήσει για κάτω από 3 εκ. ευρώ και υποθέτω αυτό προέρχεται από τη διοίκηση. Αν σκέφτονται να με πουλήσουν, εγώ δεν σκοπεύω να στερήσω από την Εσπανιόλ αυτή τη δυνατότητα", ανέφερε ο Καμερουνέζος γκολκίπερ.
Πηγή: sport24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: