Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

«Ήρθα στην καλύτερη ομάδα στην Ελλάδα»

Πανευτυχής που θα συνεχίσει την καριέρα του στον ΠΑΟΚ εμφανίστηκε ο Απόστολος Γιάννου, ο οποίος έμεινε ελεύθερος μετά τον υποβιβασμό της Καβάλας στη Δ΄ εθνική και σήμερα υπέγραψε στον «Δικέφαλο».
«Ήρθα στην καλύτερη ομάδα στην Ελλάδα»
Αναλυτικά οι πρώτες του δηλώσεις:

Στις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης του ΠΑΟΚ είπε:
«Είμαι πολύ χαρούμενος που συνεχίζω την καριέρα μου στον ΠΑΟΚ. Θέλω να ευχαριστήσω τη διοίκηση και τον προπονητή που μου δίνουν την ευκαιρία να αγωνιστώ σε μία τόσο μεγάλη ομάδα. Θα δουλέψω όσο μπορώ για να τους δικαιώσω».

Για το αν θεωρεί πως η παρουσία του στην Εθνική Ελπίδων άνοιξε το δρόμο για τη μεταγραφή του:
«Ναι, με βοήθησε η εθνική. Είναι βιτρίνα... Μου δόθηκαν ευκαιρίες. Με βοήθησε να πάρω μεταγραφή στον ΠΑΟΚ».

Για το γεγονός ότι στον ΠΑΟΚ θα παίξει δίπλα σε επιθετικούς όπως οι Αθανασιάδης, Βιεϊρίνια και Σαλπιγγίδης:
«Ο ΠΑΟΚ είναι πολύ μεγάλη ομάδα. Είμαι μεγάλη τιμή που θα δουλέψω δίπλα σε αυτούς τους παίκτες. Θα δουλέψω σκληρά δίπλα τους για να βοηθήσω κι εγώ όσο πιο πολύ μπορώ».

Για το πότε θα είναι έτοιμος:
«Χρειάζομαι λίγο προπόνηση γιατί με την Καβάλα δεν κάναμε κανονική προετοιμασία. Σε 10 μέρες θα είμαι εκεί που πρέπει...»

Για την εικόνα που έχει από το φετινό ΠΑΟΚ:
«Ο ΠΑΟΚ έχει δείξει μέχρι τώρα ότι φέτος είναι η καλύτερη ομάδα στην Ελλάδα. Αυτό είδα... Η ομάδα θα πάει πολύ ψηλά».

Για τον κόσμο του ΠΑΟΚ:
«Θέλω να αποδείξω ότι αξίζω να βρίσκομαι στον ΠΑΟΚ. Θα προσπαθήσω για το καλύτερο. Ελπίζω να με αγαπήσει ο κόσμος και να τον αγαπήσω κι εγώ...»

Δεν υπάρχουν σχόλια: