Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2011

"Σίγουρα ήμουν τυχερός!"

Ο Ντιντιέ Ντρογκμπά μιλάει για πρώτη φορά για την σφοδρή σύγκρουση που είχε με τον τερματοφύλακα της Νόριτς, Ρούντι.
"Σίγουρα ήμουν τυχερός!"
"Όταν βλέπω ξανά αυτές τις εικόνες, είναι κάτι το τρομακτικό. Σίγουρα ήμουν τυχερός", τόνισε ο Ιβοριανός επιθετικός και πρόσθεσε: "Το να παίζω ποδόσφαιρο είναι σημαντικό για μένα όμως ακόμα σημαντικότερο είναι να είμαι ζωντανός, να είμαι μαζί με τα παιδιά μου και να έχω την οικογένειά μου χαρούμενη που είμαι ακόμα εδώ...".
Ο έμπειρος επιθετικός της Τσέλσι είχε αποχωρήσει λιπόθυμος από την αναμέτρηση με τη Νόριτς στο 69ο λεπτό, έπειτα από εναέρια σύγκρουση με τον Ρούντι! Ο διεθνής φορ είχε πέσει στο έδαφος άτσαλα, παραμένοντας εκεί για περίπου εφτά λεπτά, σε ημιλιπόθυμη κατάσταση.
πηγή: sportdog.gr   

Δεν υπάρχουν σχόλια: