Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

"Aναλαμβάνω εγώ τον Σανκαρέ"!

Για την ενσωμάτωση και την προσαρμογή των νέων συμπαικτών του που ήρθαν από τον Ολυμπιακό Βόλου στον Άρη μίλησε ο Ρίκι Φατί, λέγοντας συγκεκριμένα οτι "εγώ, λόγω γλώσσας, θα αναλάβω τον Σανκαρέμε τον οποίο είμαι σίγουρος πως θα κάνουμε πολύ καλή παρέα!"
"Aναλαμβάνω εγώ τον Σανκαρέ"!
Αναλυτικά οι δηλώσεις του στο novasports.gr:
«Υποδεχόμαστε με τον καλύτερο τρόπο τα νέα μέλη στην ομάδα μας. Εχω μάθει πως και οι τέσσερις είναι πολύ καλά παιδιά και καλοί χαρακτήρες και αυτό είναι πολύ θετικό. Εγώ, λόγω γλώσσας, θα αναλάβω τον Σανκαρέμε τον οποίο είμαι σίγουρος πως θα κάνουμε πολύ καλή παρέα! Θα τον βοηθήσω όσο μπορώ να προσαρμοστεί στην ομάδα και την πόλη».
Ο Φατί, αναφέρθηκε και στη νέα θέση του σέντερ φορ στην οποία τον χρησιμοποίησε ο Τσιώλης από τα φιλικά της Αυστρίας ακόμη: « Η θέση η δική μου, είναι στη μεσαία γραμμή. Από κει και μετά όμως, μπορώ να παίξω όπου μου πει ο προπονητής και αυτό κάνω».

Δεν υπάρχουν σχόλια: