Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2011

"Δεν έπαιζα εγώ κόντρα στον Αρη". Ναι, αλλά κέρδισες...!

Για μεγάλη νίκη έκανε λόγο ο Τσιώλης στη συνέντευξη Τύπου μετά το παιχνίδι της Τρίπολης με τον Άρη, χωρίς ωστόσο να την πιστώσει αποκλειστικά στον εαυτό του.
"Δεν έπαιζα εγώ κόντρα στον Αρη". Ναι, αλλά κέρδισες...
"Είναι μια πολύ σημαντική νίκη, επειδή είχαμε απέναντί μας μια πολύ μεγάλη ομάδα. Αν κάνουμε απολογισμό και δούμε ότι κερδίσαμε στο γήπεδό μας κατά σειρά τον ΠΑΟΚ, τον Ολυμπιακό και τον Άρη, μπορούμε να αισιοδοξούμε ότι έχουμε τις δυνατότητες να πάμε πολύ καλύτερα", σχολίασε αρχικά και συμπλήρωσε:
"Όλη την εβδομάδα ειπώθηκαν πάρα πολλά, αλλά σήμερα δεν ήταν αντίπαλοι οι δύο προπονητές, ούτε έπαιζε ο Τσιώλης εναντίον του Άρη. Στον Άρη πέρασα οκτώ πολύ καλούς μήνες και έχω τις καλύτερες εντυπώσεις από τη θητεία μου, αφού ήταν η μεγαλύτερη τιμή που μου έγινε από επαγγελματική ομάδα.
Πλέον όμως ο Άρης έχει νέο προπονητή, εγώ βρίσκομαι σε μια άλλη ομάδα και η ζωή συνεχίζεται".

Δεν υπάρχουν σχόλια: