Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012

Σα Πίντο: «Απίστευτοι οι παίκτες μου»

Σα Πίντο: «Απίστευτοι οι παίκτες μου»
Ικανοποιημένος από το ντεμπούτο του στον πάγκο της Σπόρτινγκ Λισαβόνας εμφανίστηκε ο Ρικάρντο Σα Πίντο, μιλώντας στη συνέντευξη Τύπου μετά την ισοπαλία στην έδρα της Λέγκια Βαρσοβίας για τους «32» του Europa League. Ο 39χρονος προπονητής τόνισε ότι έγινε το όνειρό του πραγματικότητα και επανέλαβε ότι είναι τιμή για εκείνον να υπηρετεί την ομάδα της καρδιάς του.

«Αντιμετωπίσαμε μία παγωμένη ατμόσφαιρα στο γήπεδο και μεγάλη πίεση από τον διαιτητή. Οι παίκτες μου, ήταν απίστευτοι. Ακόμα δεν έχουμε φτάσει στο επίπεδο που θέλω, αλλά είναι δύσκολο να συμβεί αυτό σε τόσο δύσκολες συνθήκες», ανέφερε αρχικά ο Πορτογάλος τεχνικός και συνέχισε:

«Η Λέγκια έχει σπουδαία φυσική κατάσταση. Όποιος είναι στο ποδόσφαιρο τόσα χρόνια όσα είμαι εγώ, ξέρει ότι οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά. Είναι τιμή για εμένα να βρίσκομαι στον πάγκο αυτής της ομάδας. Είναι το όνειρό μου».

πηγή: sportfm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: