Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

Πιστός στη Νάπολι ο Λαβέτσι!!

Πιστός στη Νάπολι ο Λαβέτσι
Την επιθυμία του να συνεχίσει να αγωνίζεται στην Νάπολι, παρά το ενδιαφέρον που έχουν εκφράσει για την απόκτησή του Γιουβέντους και Μάντσεστερ Σίτι, εξέφρασε ο Αργεντινός επιθετικός των «παρτενοπεϊ», Εζεκιέλ Λαβέτσι. Η εξαιρετική αγωνιστική φόρμα που βρίσκεται ο παίκτης, έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον αρκετών ευρωπαϊκών συλλόγων, με τη «γηραιά κυρία» και τους «πολίτες» να έχουν το προβάδισμα σε ενδεχόμενη πώλησή του από τη Νάπολι.

Ο Λαβέτσι όμως, θέλησε να ξεκαθαρίσει τα πράγματα: «Το μέλλον μου; Πιστεύω πως θα είμαι στη Νάπολι και την νέα σεζόν. Είμαι χαρούμενος εδώ, έχω συμβόλαιο και είμαι απόλυτα ήρεμος», δήλωσε ο 26χρονος παίκτης στο «Skys Italia» και συνέχισε: «Ποτέ δεν είχα επικοινωνία με την Γιουβέντους ή με καμία άλλη ομάδα και δεν καταλαβαίνω γιατί τα γράφουν όλα αυτά». 


πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: