Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

Στο Φωκικό ο Μίχος!!

Στο Φωκικό ο Μίχος
Ο Πέτρος Μίχος είναι ο νέος τεχνικός του Φωκικού, όπως ανακοινώθηκε το μεσημέρι της Πέμπτης. Ο έμπειρος τεχνικός συμφώνησε με την ομάδα της Football League και μάλιστα υπήρξε και η σχετική ανακοίνωση. Παράλληλα έκανε και τις πρώτες δηλώσεις του σαν προπονητής της ομάδας.

«Συμφώνησα με τον Φωκικό για 2 λόγους. Πρώτον γιατί ο άνθρωπος που με πλησίασε, ο κ. Παπαδημητρίου μου μίλησε ξεκάθαρα και δεύτερον, γιατί ο Φωκικός, που παρακολουθούσα και από την Αθήνα που ήμουν, μου έβγαζε μια πολύ θετική αύρα. Θεωρώ ότι η παρουσία μου θα βοηθήσει τον Φωκικό να ξεφύγει από τον κίνδυνο και ελπίζω ταυτόχρονα να αποτελέσει και για μένα, ένα καλό βήμα στην καριέρα μου», ανέφερε.

Η ανακοίνωση: «Η ΠΑΕ ΦΩΚΙΚΟΣ ανακοινώνει την πρόσληψη του κ. Πέτρου Μίχου, σαν αντικαταστάτη του Μιχάλη Κασάπη στην θέση του προπονητή με βοηθό και γυμναστή τον Κώστα Τερζή».

Δεν υπάρχουν σχόλια: