Πέμπτη 3 Μαΐου 2012

''Έζησα έναν εφιάλτη!''

Την οικογένεια της ΑΕΚ για την στήριξη που του έδωσε τις δύσκολες ώρες που βίωσε μετά τον αγώνα με τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα ευχαρίστησε ο Ταξιάρχης Φούντας.
''Έζησα έναν εφιάλτη!''
Αναλυτικά οι δηλώσεις του στο aek365.gr
Έζησα έναν εφιάλτη χθες, αλλά τώρα είμαι καλά. Θέλω να πω έναν μεγάλο ευχαριστώ σε όλη την οικογένεια της ΑΕΚ. Διότι στις δύσκολες στιγμές μου απέδειξαν τι σημαίνει οικογένεια. Θέλω να ευχαριστήσω όσους ενδιαφέρθηκαν για μένα. Συμπαίκτες, προπονητές, διοίκηση και τον κόσμο της ΑΕΚ. Όπως και τον ΠΑΟΚ που έκανε ότι μπορούσε και τους γιατρούς που έκαναν το καλύτερο δυνατό για να γίνω καλά. Ειδικότερα όμως θέλω να ευχαριστήσω τον προπονητή μου Νίκο Κωστένογλου, τον συνεργάτη του Γιώργο Αλεξόπουλο, τον φροντιστή μας Νίκο Κορομηλά και τον γιατρό μας Στέλιο Τσιβγούλη που ήταν δίπλα μου στις δύσκολες στιγμές. Πραγματικά τους ευγνωμονώ και θέλω να τους πω ένα τεράστιο ευχαριστώ από την καρδιά μου» δήλωσε ο Φούντας και συμπλήρωσε για το πότε θα επιστρέψει στην δράση ξανά «Θα προσπαθήσω να είμαι έτοιμος για το ντέρμπι της Δευτέρας και θα κάνω τα πάντα για να το καταφέρω. Είτε τα καταφέρω όμως είτε όχι, πρέπει να είμαστε όλοι μαζί μια οικογένεια την Δευτέρα στο ΟΑΚΑ για να κερδίσουμε τον Παναθηναϊκό και να εξαντλήσουμε τις πιθανότητες που έχουμε για το Τσάμπιονς Λιγκ».
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: