Σάββατο 30 Ιουνίου 2012

Γκουαρντιόλα: «Μου λείπει ήδη το ποδόσφαιρο»

Γκουαρντιόλα: «Μου λείπει ήδη το ποδόσφαιρο»
Λίγες εβδομάδες πέρασαν από τη στιγμή που ο Πεπ Γκουαρντιόλα άφησε τον πάγκο της Μπαρτσελόνα και αυτό το διάστημα είναι αρκετό ώστε να παραδεχθεί ότι ήδη του λείπει το ποδόσφαιρο. Ο 41χρονος τεχνικός ήθελε ένα διάλειμμα από την προπονητική, ύστερα από τέσσερα χρόνια στo «τιμόνι» των Καταλανών και προς το παρόν ασχολείται με το…γκολφ.

«Αν μου λείπει το ποδόσφαιρο; Φυσικά και μου λείπει. Έχω βαρεθεί να παίζω γκολφ με τον πατέρα μου», τόνισε.

Ο πρώην προπονητής των «μπλαουγκράνα» οδήγησε την ομάδα στην κατάκτηση 14 τροπαίων την τετραετία που έκατσε στον πάγκο τους και ο μέχρι πρότινος βοηθός του, Τίτο Βιλανόβα, είναι ο διάδοχός του.

Ερωτηθείς για το τι περισσότερο τον ευχαριστούσε, το να είναι παίκτης ή προπονητής ο Γκουαρντιόλα, απάντησε:

«Ο προπονητής κάθε ομάδας είναι αυτός που αναλαμβάνει την οργάνωση της αλλά ο παίκτης είναι αυτός που αγωνίζεται στον αγωνιστικό χώρο. Ο τεχνικός είναι έξω από το παιχνίδι και δίνει εντολές, είναι σαν το τηλεκοντρόλ, αλλά ο ποδοσφαιριστής είναι αυτός που κάνει την πραγματική δουλειά στο χορτάρι».


πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: