Το Fiat 500 Italia έχει στον χώρο του πορτ-μπαγκάζ τον V8 κινητήρα της Ferrari, ενώ προβλέπεται και μία ειδική έκδοση στο βαθύ μπλε χρώμα προς τιμήν της ποδοσφαιρικής ομάδας της εθνικής Ιταλίας, γνωστής και ως Σκουάντρα Ατζούρα. Η ένωση των δύο καλτ ιταλικών μοντέλων αποτελεί προς το παρόν μόνον μία τολμηρή ιδέα του κέντρου σχεδιασμού Lazzariini, όμως οι τρελοϊταλοί ψάχνουν για επενδυτές, οι οποίοι θα κάνουν τα όνειρά τους πράξη.
Για την εξέλιξη αυτής της νέας σειράς απαιτούνται πάνω από 440.000 ευρώ, ενώ η μεταμόσχευση ενός μοτέρ 4,5 λίτρων με 570 άλογα σε ένα μίνι είναι κατά τον Λατσαρίνι τεχνολογικά δυνατή και δοκιμάστηκε με επιτυχία στην πράξη. Για να πετύχει πάντως, πρέπει να γίνουν ορισμένες μετατροπές στο Φιατάκι, που θα αποκτήσει μεγαλύτερο πλάτος (20 εκατοστά εμπρός και 30 εκατοστά πίσω), ενώ θα πρέπει να μεγαλώσει και το μήκος του μεταξόνιου κατά 30 εκατοστά.
Για να βολευτεί εξάλλου ο θηριώδης κινητήρας μέσα στο εμπροσθοκίνητο μίνι, προβλέπεται η αφαίρεση των πίσω καθισμάτων και η μετατόπιση του ρεζερβουάρ μπροστά, ενώ οι αναρτήσεις και το επτατάχυτο σαζμάν προέρχονται από τη Ferrari και θα προσαρμοστούν στα δεδομένα του Fiat 500. Μία τεράστια αεροτομή πίσω αποτρέπει την εκτόξευση του αυτοκινήτου στην στρατόσφαιρα και φροντίζει για την πρόσφυσή του στην άσφαλτο, ενώ στην οροφή υπάρχουν αεραγωγοί για την ψύξη του μοτέρ.
Ανάλογοι αεραγωγοί έχουν σχεδιαστεί και στα πίσω φτερά για την αποτελεσματικότερη ψύξη των φρένων, του σαζμάν και του διαφορικού, η ισχύς του μοτέρ έχει μειωθεί από τους 570 στους 550 ίππους και για καλύτερη κατανομή του βάρους τοποθετήθηκαν ειδικά βαρίδια σε συγκεκριμένα σημεία του αμαξώματος. Όσο για τις επιδόσεις, δεν υπάρχουν ακόμη κάποια συγκεκριμένα στοιχεία, αν και θεωρείται ότι θα είναι πολύ γρηγορότερες από τις αντίστοιχες του Fiat 500 Abarth, που χρειάζεται 6,5" για την επιτάχυνση από στάση έως 100 χλμ./ώρα.
Πηγή: gazzetta.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου