Σάββατο 30 Ιουνίου 2012

Ματσάρι: «Έχω αδυναμία στον Κιελίνι»

Ματσάρι: «Έχω αδυναμία στον Κιελίνι»
Την άποψη ότι αν είχε τη δυνατότητα να πάρει στη Νάπολι κάποιον παίκτη της εθνικής Ιταλίας αυτός θα ήταν ο Τζόρτζιο Κιελίνι, εξέφρασε ο Βάλτερ Ματσάρι. Ο τεχνικός των «παρτενοπέι» δεν έκρυψε την επιθυμία του να έχει ξανά κάποια μέρα υπό τις οδηγίες του τον αμυντικό της Γιουβέντους.

«Αν μου δινόταν η ευκαιρία να πάρω στη Νάπολι κάποιον παίκτη της εθνικής, θα έλεγα όλους, αλλά αν έπρεπε αναγκαστικά να διαλέξω, θα προτιμούσα τον Κιελίνι.

Είναι πολύ ικανός ποδοσφαιριστής, μια δύναμη της φύσης και του έχω μεγάλη αδυναμία. Κάθε προπονητής θα τον ήθελε στη διάθεση του
», υποστήριξε ο 51χρονος τεχνικός και συνέχισε όσον αφορά τη μεταγραφική ενίσχυση της ομάδας του:

«Ο Μπιγκόν (αθλητικός διευθυντής της Νάπολι) γνωρίζει πολύ καλά τις ιδέες μου, τις οποίες εξέφρασα στη συνάντηση που είχαμε και με τον πρόεδρο, Ντε Λαουρέντις. Η διοίκηση θα προσπαθήσει να κάνει το καλύτερο δυνατό κατά τη μεταγραφική περίοδο, ανάλογα με το ποιοι παίκτες είναι διαθέσιμοι και ποιες είναι οι ανάγκες μας».

Υπενθυμίζεται ότι ο Κιελίνι είχε προπονητή τον Ματσάρι τη σεζόν 2003-2004 στη Λιβόρνο.


πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: