Σάββατο 18 Αυγούστου 2012

"Θα με φωνάζετε μίστερ"!

Ο Πίπο Ιντζάγκι ξεκίνησε και επίσημα καριέρα προπονητή στις ακαδημίες της Μίλαν και το πρώτο πράγμα που ζήτησε μάλιστα από όλους είναι να πάψουν να τον φωνάζουν με το όνομά του. «Τώρα, θέλω να με φωνάζετε... Μίστερ» είπε ο πρώην Ιταλός επιθετικός, φράση που δανείστηκε -όπως λένε όσοι γνωρίζουν καλά τα αποδυτήρια της Μίλαν- από τον Κάρλο Αντσελότι.
"Θα με φωνάζετε μίστερ"
Το ίδιο είχε κάνει και ο σημερινός προπονητής της Παρί Σεν Ζερμέν όταν σταμάτησε την καριέρα του ως ποδοσφαιριστής και ασχολήθηκε με την προπονητική.
Βέβαια, ο σεβασμός κερδίζεται και δεν απαιτείται. Το κατάλαβε μάλιστα ο Ιντσάγκι στην πρώτη προπόνηση που έκανε από τη μεγάλη συμπαράσταση του κόσμου. «Το πρωί ήμουν πολύ νευρικός και ανήσυχος. Για να είμαι ειλικρινής όμως δεν περίμενα τόσο πολύ κόσμο και τόσο θερμό καλωσόρισμα. Από τους προπονητές που μου έμαθαν τα περισσότερα ξεχωρίζω τον Τζίτζι Κάνι και τον Μπόρτολο Μούτι. Όπως μου δίδαξε πολλά και ο Αντσελότι, ο οποίος με πήρε νωρίς το πρωί να μου υπενθυμίσει ότι έχω προπόνηση.»
Όσο για το σύστημα που θα παίξει, είναι ξεκάθαρος. Με τέσσερις αμυντικούς στην ευθεία και τρεις επιθετικούς, δηλαδή με ιδιαίτερα επιθετικό σχήμα. «Υπάρχουν δύο-τρεις ενδιαφέροντες στράικερ στην ομάδα, αλλά κανείς δεν έχει τα χαρακτηριστικά μου» πρόσθεσε ο Ιντσάγκι, ο οποίος όσον αφορά τα όνειρά του ως προπονητής, είναι τα ίδια που είχε και ως παίκτης. «Να κατακτήσω πάλι το Τσάμπιονς Λιγκ» όπως τόνισε.

πηγή: sportdog.gr   

Δεν υπάρχουν σχόλια: