Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012

"Toν είπα χθεσινό τον Αλαφούζο, αλλά δεν του είπα να διώξει τον Φερέιρα"

Ο Μίμης Δομάζος ξεκαθαρίζει τα πράγματα...
"Toν είπα χθεσινό τον Αλαφούζο, αλλά δεν του είπα να διώξει τον Φερέιρα"
"Δεν μπορώ να καταλάβω ποιοι μετέφεραν μέσα από τη συνεδρίαση ότι μίλησα εγώ εναντίον του προπονητή. Είναι ψέμματα και θέλουν να παρουσιάσουν στον κόσμο ότι ζητάω να φύγει ο κύριος Φερέιρα.
Ποτέ δεν είπα στον κύριο Αλαφούζο να διώξει τον προπονητή", είπε αρχικά στη "Derby" ο "στρατηγός" και συνέχισε:
"Τα άλλα, ότι δηλαδή δεν μπορεί να μου μιλάει εμένα έτσι γιατί είμαι 50 χρόνια στον Παναθηναϊκό και αυτός είναι χθεσινός, τα είπα. Εγώ είμαι από μικρό παιδί στην ομάδα, προσέφερα σε αυτή και έχω δικαίωμα να λέω την άποψη μου. Όχι όμως να φύγει ο Φερέιρα. Αυτό δεν το είπα".

Δεν υπάρχουν σχόλια: