Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012

Ο Κάστρο θέλει Παναθηναϊκό!!

Ο Κάστρο θέλει Παναθηναϊκό
Για άλλη μια φορά ο Αντρέ Κάστρο εμφανίστηκε θετικός στο ενδεχόμενο να φορέσει τη φανέλα του Παναθηναϊκό. «Αν επιθυμεί να έρθω στην Αθήνα δεν θα έχω αντίρρηση», σχολίασε ο πορτογάλος μέσος στην Πράσινη.

Οι δηλώσεις του Αντρέ Κάστρο:

Για το φημολογούμενο ενδιαφέρον του Παναθηναϊκού:
«Αν ο Παναθηναϊκός επιθυμεί να έρθω στην Αθήνα, δεν θα έχω αντίρρηση. Το θέμα είναι να συμφωνήσει ο Παναθηναϊκός με την ομάδα μου, την Πόρτο, ώστε να γίνει η πιθανολογούμενη μεταγραφή».

Για το αν έχει γίνει κάποια επαφή:
«Για την ώρα δεν γνωρίζω τίποτα. Ανήκω στην Πόρτο και προσπαθώ για την καθιέρωση. Γνωρίζετε τις απόψεις μου για τον Παναθηναϊκό. Δεν θα ήθελα να τις επαναλάβω».

Για τον τραυματισμό που τον ταλαιπώρησε το προηγούμενο διάστημα:
«Είχα σπάσει ένα δάχτυλο στο πόδι μου. Τώρα είμαι καλά. Ανυπομονώ να αγωνιστώ».

Δεν υπάρχουν σχόλια: