Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012

Σεϊταρίδης: «Οι δηλώσεις μου παρερμηνεύτηκαν»

Σεϊταρίδης: «Οι δηλώσεις μου παρερμηνεύτηκαν»
Καμία πρόθεση να θίξει πρόσωπα και καταστάσεις δεν είχε ο Γιούρκας Σεϊταρίδης, με τις δηλώσεις που έκανε μετά την ήττα του Παναθηναϊκού από τον Πανθρακικό και είχαν ως αποτέλεσμα να κληθεί σε απολογία από την πειθαρχική επιτροπή της ΕΠΟ.

Όπως τόνισε ο Έλληνας αμυντικός απλά ήθελε να εκφράσει τον προβληματισμό του για το ελληνικό ποδόσφαιρο.

«Εγώ δεν είχα καμία πρόθεση ούτε να θίξω κανέναν, ούτε να δυσφημίσω το άθλημα, αλλά θέλησα να σχολιάσω κάτι που κατά τη γνώμη μου ήταν λάθος και αποτελεί μέρος ενός γενικότερου προβληματισμού για το ελληνικό ποδόσφαιρο. Τον οποίο πιστεύω ότι συμμερίζονται οι περισσότεροι. Προφανώς οι δηλώσεις μου παρερμηνεύτηκαν», τόνισε ο Γιούρκας Σεϊταρίδης αναφορικά με τις δηλώσεις που είχε κάνει μετά το ματς με τον Πανθρακικό.

Δεν υπάρχουν σχόλια: