Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012

Τριανταφυλλόπουλος: «Σήμερα πραγματοποίησα το όνειρο μου»

Τριανταφυλλόπουλος: «Σήμερα πραγματοποίησα το όνειρο μου»
Ως ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα χαρακτήρισα τη συμμετοχή του στη βασική ενδεκάδα του Παναθηναϊκού ο Κώστας Τριανταφυλλόπουλος.

Ωστόσο, ο νεαρός αμυντικός πρόσθεσε πως στο μυαλό του δεν είναι οι ατομικές διακρίσεις, αλλά οι επιτυχίες του «τριφυλλιού».

Αναλυτικά όσα είπε ο κεντρικός αμυντικός του Παναθηναϊκού:

«Σήμερα πραγματοποίησα το όνειρο μου αλλά έχω πάντα στο μυαλό μου να δώσω τα πάντα για την ομάδα και να πάρουμε τους τρεις βαθμούς. Δεν τα καταφέραμε. Είχαμε ένα καλό πρώτο ημίχρονο και ώρα με την ώρα μας έπεφτε η ψυχολογία. Ξεκινάμε να παίξουμε αλλά όσο δεν έρχεται το γκολ τα πράγματα γίνονται δύσκολα και ο κόσμος του Παναθηναϊκού δεν έχει συνηθίσει σε τέτοιες εμφανίσεις. Θέλουμε να συνεχίσει να μας στηρίζει. Τώρα με την Τότεναμ στόχος μας είναι να δείξουμε ένα διαφορετικό πρόσωπο. Γι' αυτό δουλεύουμε στις προπονήσεις. Σήμερα είχα λίγο άγχος στην αρχή αλλά δεν είχα στο μυαλό μου την ατομική διάκριση αλλά τη νίκη της ομάδας μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: