Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013

Ρονάλντο: «Με αγνοούσε ο Μέσι»

Βέλη κατά του Λιοένλ Μέσι εξαπέλυσε ο Κριστιάνο Ρονάλντο μιλώντας στην ισπανική εφημερίδα «As».

"Με αγνοούσε κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης για την ανάδειξη του νικητή της Χρυσής Μπάλας. Δεν μου έκανε όμως την παραμικρή έκπληξη αυτό το γεγονός, αφού δεν με είχε ψηφίσει άλλωστε μέσα στους τρεις κορυφαίους παίκτες της χρονιάς. Βάσει της σεζόν που κάναμε εγώ και η Ρεάλ πίστευα ότι θα κέρδιζα τον τίτλο. Δυστυχώς τα πράγματα δεν πήγαν έτσι, εγώ όμως δεν ζω μόνο για τις ατομικές διακρίσεις, διαφορετικά δεν θα ήμουν ποτέ ευτυχισμένος " τόνισε ο Πορτογάλος επιθετικός.

Ο ίδιος αναφέρθηκε και στην σχέση του Ζοσέ Μουρίνιο και του Ίκερ Κασίγιας και στα όσα είπε η σύντροφος του αρχηγού της Ρεάλ Μαδρίτης, Σάρα Καρμπονέρο: "Αυτά είναι ευαίσθητα θέματα και δεν είναι δική μου δουλειά να συζητώ για αυτά. Μπορεί ο καθένας να είναι ελεύθερος να κάνει αυτό που θέλει, όμως σύμφωνα με εμένα έκανε άσχημα με αυτά που είπε. Αυτά που συμβαίνουν στα αποδυτήρια δεν πρέπει να μεταφέρονται στον Τύπο"


πηγή: metrosport.gr
 


Δεν υπάρχουν σχόλια: