Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013

«Την αλητεία την έχω εφεύρει εγώ!»

Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος είχε πολλά παράπονα από τη διαιτησία του ντέρμπι, Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός, ενώ μαρτυρίες τον θέλουν να μιλά στους διαιτητές μετά το τέλος του ματς.

«Την αλητεία την έχω εφεύρει εγώ!»

Ο ιδιοκτήτης της «πράσινης» ΚΑΕ τα εξέφρασε σε δηλώσεις του αμέσως μετά τη λήξη του αγώνα και την ήττα του «τριφυλλιού», όμως μαρτυρίες τον θέλουν να μην μένει εκεί.

Συγκεκριμένα ο ισχυρός άνδρας του «τριφυλλιού» που βρέθηκε στο ΣΕΦ, φέρεται να είχε τετ-α-τετ με τον Αναστάσιο Πηλοΐδη στον οποίο μεταξύ άλλων (και σύμφωνα με μαρτυρίες) είπε: «Αυτό που κάνατε είναι αλητεία και θα το βρείτε μπροστά σας. Την αλητεία την έχω εφεύρει εγώ. Γράψτε ό,τι θέλετε στο φύλλο αγώνα, να ξέρετε ότι θα με βρείτε μπροστά σας».

Δεν υπάρχουν σχόλια: