Σε μια κρίσιμη συνεδρίαση οι ομάδες της Σούπερ Λίγκας καλούνται σήμερα
να αποφασίσουν αν θα ανανεώσουν τη συνεργασία τους με την Forthnet ή θα
παίξουν το χαρτί τους μέχρι την εκπνοή της σεζόν 2014-15, όποτε και
λήγει η συνεργασία μεταξύ των δύο πλευρών.
Ο λόγος είναι προφανής. Θεωρούν ότι το περιβάλλον
ενδέχεται να είναι πιο ανταγωνιστικό και να πάρουν κάτι παραπάνω από τα
38 εκατ. ευρώ το χρόνο που φέρεται να προσφέρει ο επί δύο σχεδόν
δεκαετίες συνεργάτης τους.
Και μιλάμε για μια συζήτηση που γίνεται
τέσσερις μόλις ημέρες μετά την επίσημη παρουσίαση της έκθεσης της
τρόικας στο Eurogroup για την ελληνική οικονομία. Μια οικονομία για την
οποία η έκθεση λέει πως οι προοπτικές διάσωσής της είναι αβέβαιες!
Επίσης,
μόλις χθες οι New York Times έγραψαν πως «η Ελλάδα βρίσκεται σε κρίσιμη
κατάσταση και η απόφαση του Eurogroup απλώς θα επιδεινώσει τα
πράγματα». Μετά από τρία χρόνια αιματηρών θυσιών από τους Έλληνες
πολίτες!
Κι όμως, μέσα σε αυτό το άθλιο και αβέβαιο οικονομικό
περιβάλλον μια εταιρεία που έχει επενδύσει αποδεδειγμένα στο ελληνικό
ποδόσφαιρο έρχεται να προσφέρει στο χώρο μία σχετική ηρεμία για τα
επόμενα 4 χρόνια.
Την ίδια εποχή του μνημονίου οι ομάδες έχουν
μειώσει από 30% (στην καλύτερη περίπτωση) έως και 70% το μπάτζετ τους,
με αποτέλεσμα η ποιότητα του προϊόντος να είναι διαρκώς φθίνουσα.
Η
ΑΕΚ, μία από τις παραδοσιακές δυνάμεις του αθλήματος και με μεγάλη
εμπορικότητα υποβιβάστηκε, ενώ «η κρίση που δίνει την ευκαιρία στα νέα
ταλέντα να αναδειχθούν» τείνει να γίνει καραμέλα στο στόμα των επενδυτών
που χρησιμοποιούν στο μεγάλο πρωτάθλημα τους παίκτες των ομάδων Νέων.
Ήδη στα πρώτα φιλικά του Παναθηναϊκού στην Ολλανδία οι φίλοι των πρασίνων ψάχνουν να βρουν γνωστό ποδοσφαιριστή!
Ο
καθένας βεβαίως μπορεί να αξιολογήσει το προϊόν που προσφέρει όπως
νομίζει. Αν κοιταχτεί όμως, στο καθρέφτη και το πράξει με ένα ελάχιστο
ψήγμα αντικειμενικότητας, δεν μπορεί παρά να συμφωνήσει ότι σε τέτοιες
εποχές προσφορές όπως αυτή που έχουν ήδη στα χέρια τους δύσκολα
βρίσκονται.
Οι όποιες αντιπαλότητες μέσα στο συνεταιρισμό, κυρίως για τον τρόπο διανομής των χρημάτων, αφορούν τις ίδιες τις ομάδες.
Επειδή
όμως, κάποιες τάσεις ωραιοποίησης των καταστάσεων περί ανταγωνισμού στο
τηλεοπτικό τοπίο έχουν κάνει την εμφάνισή τους, καλό θα ήταν οι
επενδυτές να ρίξουν μια ματιά στα μεγέθη των δικών τους επιχειρήσεων
(και εκτός ποδοσφαίρου) για να διαπιστώσουν και το πραγματικό μέγεθος
του ανταγωνισμού στον τομέα που ειδικεύονται ο καθένας ξεχωριστά.novasport gr
Πέμπτη 11 Ιουλίου 2013
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου