Πέμπτη 25 Ιουλίου 2013

«Ειλικρινής η διοίκηση Αρβανίτη»

Ο Χρήστος Ταπούτος φιλοξενήθηκε στον Arena fm 89,4 και μίλησε για την καριέρα του στην Τουρκία αλλά και για τον Άρη.
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:
«Έχω κάποιες προτάσεις αλλά οι πιο πολλές είναι ομάδες από την Τουρκία και όπως όλα δείχνουν θα συνεχίσω να αγωνίζομαι εκεί και την επόμενη χρονιά. Είμαι πολύ ευχαριστημένος και νομίζω ότι είναι το καλύτερο για μένα».
Για τις οφειλές από τον Άρη: «Έχω μιλήσει με τον Λευτέρη τον Αρβανίτη, μου έχει εξηγήσει τα πράγματα, έχω κάνει μια συμφωνία με την ομάδα και δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην υπογράψω. Γίνεται μεγάλη προσπάθεια προς την εξυγίανση της ομάδας και θα βοηθήσω και εγώ για να τελείωσε το θέμα. Μιλάω με πολλά παιδιά ,πλέον υπάρχει μεγάλη συνεννόηση και ειλικρίνεια και αυτό μετράει στην ομάδα. Γίνεται μια μεγάλη προσπάθεια και αυτό φαίνετε».
Για την ομάδα: «Το βασικότερο για μένα είναι ότι έμεινε ο Αγγέλου, είναι πολύ καλός προπονητής γνωρίζει καλά τα πράγματα και θεωρώ ότι ήτανε η καλύτερη κίνηση . Καλές και οι ανανεώσεις που έγιναν, έμπειροι παίκτες και θεωρώ ότι φέτος ο Άρης μπορεί να κάνει ένα βήμα παραπάνω».
Πηγή: arenafm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: